Tuesday, October 21, 2008

aku dia dan tunang dia......


Malam ni aku mmg dah habis summer asgmnt aku… alhamdulillah…syukur pada tuhan…aku amik kesempatan ni tuk tengoh movie ngan housemate aku…aku nonton suster ngesot…penat aku menjerit terkezut nye pasal…letih menjerit aku decided x nak tengok lagi.aku ni mmg juara menjerit kalo tgk cite seram2 mcm ni.hehehhehe…so aku tengok separuh jalan jerk…. Ermmm citer bab mlm ni…aku mmg rasa happy. Kepala kosong satu apa pun aku tak terfikir…aku benci ngan perangai sememeh nate sekor ni….aku cuba tuk bersabar…tengok ke gaya mcm perfect abisss…tapi bab kebersihan diri n kekemasan ruang personal aku bagi 0/100…mmg hampeh…syukur la sapa dapat minah ni…Bukan aku jeles…jauh sama sekali…tapi yer la…cuba bayangkan seorang gurl yang dia nampak comei alik dale ermmm no komen…dah nak betunang tapi still contct ngan jantan lain n bersembang topic2 yg 18sx???huh how come she do that!!!! Can u think about it???
Kalo org baca this blog sure u all cakap aku yg bermasalah… tapi ni la satu cara tuk aku lepaskan tension aku…….ya Allah….mcm ne aku nk wat ngan budak sekor ni…patut ka aku tegur dia..takut kang nati jd apa pulak. Yer la aku pun bukan brapa betoi sgt. Tp seteruk2 aku tak der la x sembahyang tak der la ckp sexsual issue ngan jantan lain sampai stim mcm tu…..
Aku tak tau sampai bila aku boleh bertahan….aku harap aku boleh cool lagi…harap sesangat…. So I think kat cini jerk la…penat ngantuk n letih dah ni…sok nak posa lagi insyaallahhhh….k bye sangapppp aslmkmmm…

No comments: