Thursday, February 11, 2010

pakai men redah jerk....

one day...aku bersiap2 untuk ke kenduri my pren...name ah Hong....ermm...aku dah jnj b\ngan razif kat tesco...so mr razif will pick me there....tup2 aku tggu...so lambat gila razif ni...nasib bek kat tesco...bley la aku jalan2 window shopg....smbil carikan adiah 4 ah hong...aku beli.....erkkk biasa la...benda paling umum n paling selalu org kasik time wedding ni....aku beli set dinner....10pcs semua...tgk kat tag arga dia rm39.90...setelah di timbang2 ok la....quite cheap...tapi yg menghairankan aku bila p bayo.....arga dia jadi rm8.90...erk....huhuhuhuhu syiok2....tapi kesyiokan aku cuma bertahan sementara setelah kat tesco tak der kaunter balut hadiah@rapping servis....huh....payah la mcm ni...takkan aku nak beli all da stuff like gunting n salotape....ampes btoiii...last2 aku tak balut pun that hadiah.....then....sampai la...masanya mr razif tu..isk geram btoi aku.....dlm perjalan ke umah ah hong....beletiaq memanjang...penin aku...then aku suh dia balik dulu coz aku nak balik same nik, tok moh.....lama tak jumpa dorg...sgt rindu nak bergossiping dgn dorg.....then balik2...motor aku wat halll...ntah sape yg gatai2 tgn p tutup minyak....penat aku start...mmg aku menyumpah budak yg wat tu....nasib baik ada satu mamat indian ni tulun aku...very2 thanx la kat that mamat...ni la yg dikatakan 1 malaysia......

No comments: