Monday, July 27, 2009

jom mandi....

aku n kmc....
at da waterfall very besh maaa....

like this pic.....kmc yang amik


terminator...bikin guek capek jerkkk



bukti...tiket tu....




aku yang open table malam tu...(yer ke)





sejak bertandang ke kamunting ni...agak banyak la tempat yg aku dah pun pergi...nak tau ke mana....ermmmm destinasi pertama....sungai bukit jana...syiok habis...tak ingat...time berlangsungnya kenduri kat umat en omar...kenduri si zett belah laki dia...so yg trun makan kenduri je yg berjaya ke sungai ni.....cube tengok keriangan kitorang....then masa malamnyeee...kitorang g nonton wayang...cite TERMINATOR....penat aku tengok cite ni tak kasi chan aku nak rest. sebab sound effect dia meletup2...aku pulak yg mmg dah letih dari pagi tadi...mmg jadi lesu.so reunion antara kitorang ni walaupun tak ramai tp tetap meriah.....yang join reunion ni juz....AKU...KMC...PIJO...EMON...n DATO ZUL......tu la korg...org suh practkm kat taiping tak nak....opsss sorg g lupa lak MAMU......hehehehe

No comments: