Monday, July 27, 2009

MEE UDANG @ MEE BANJIR

ini Lin (tuan punya keter tu).....then Marzira....tolong bayor duit kat kaunter n Mahirah...
this is my kaunselor pembimbing...Cik Radhiah....sporting habisss...

ni menu n saiz udang gred c....RM 6.00

ni si zett n i....saje jerkk tunjuk udang tuuu..


ni aku nye mee....tak habis pun



thank yg amik pic ni...mahirah...n yg si purpel tu name Gie...





DATED : 23 jULy 2009






tIMe : 4.30pm until 7.15 pm






Location : Kuala Sepetang (Mak Teh Mee Udang)












ramai orang cakap Mee Udang kat kuala sepetang ni besttttt....






so aku wit my prenzzz....(geng Cikgu2 Muda lagi Cun n meletop)






p la...kuala sepetang.....






menaiki kenderaan HONDA WISH kalerrr putih..(seputih tuan keta)






huhuhuhu......memecut ke kola sepetang....






jalan ke sana agak seram dan raseeee mcm jauh pun ade gakkk...ermmmm






sbb dok dlm WISH LIN....so aku terbuai-buai dek aircordnye....






dalam perjalanan aku rase agak mengantuk...






yer la dalam kepala ni......






pikirrr...






this nite i ade sesi.....kelompok + indv.....






balik lambat...cancel lagi la sesi aku.....






so...






jln punya jalan...dengan penuh kesabaran....






sampai jugak kami di MEE UDANG MAT TEH....






so tanpa berlengah lagi kami memesan mee yg harga paling mahai.....






harga dia ikut saiz udang.....






harga A = RM12.00






harga B = RM 10.00






harga C = RM 6.00






bukan men lagi aku pesan yang mahai....bajet ley habis kerrr...






so dalam 5 minit da waiters datang n say....






sorry la kak...harga A n B dah abis.....






yang C jerk tinggal.....






so makan je la yang C tu....






yang C pun dah kenyang nak mampos....






so that day...aku juz spend....






mee rm6.00 n air dia 1.00 lebey2 la....






so tak sampai pun rm 10.00






boleh la...






rasa dia...no komen...






nak tau p pekena dulu.....



















No comments: