Wednesday, September 16, 2009

aku ibarat sebutir telur di sini.....huhuhu

kalau kat sekolah ni....mcm nak jumpe pengetua or PK HEM

ni perasaan bila dapat kijer yang sangat banyakkkk..

hidup yang membahagiakan bila tak der kije kat sek kankankan


ni perasaan bila byk sgt kes budak yang datangmengadu....huhuhu betoi ke mcm ni



u jump i jump.....ohhh no.......x tak aku segila ini kan....




bila seorang je kena buat kije





kadang-kadang mcm nak jadik askat pun ade nak serang dorg yang bagi kije banyak2 ni......kalo kije yang meliputi bidang aku tak pe...ni personal punya kije...nyampah aku..







bila nak tidorrr.....wawawawawa mcm nak mati rasa penat ms prctikum






takutnya dengan kuasa veto org atasan.......

mcm tunggu masa je nak kena mara kankankan...adoiiii kena tikam dgn sudu..

keciknya diri bila disamping senior....

cian kat dorg yangdipergunakan...bila stress n burn out...jadi la mcm ni

aku pun rs2nye tunggu masa nak jadi mcm ni....

No comments: