Wednesday, September 30, 2009

when olz my pren......

huh...di pagi2 yang membosankan....aku gatai2 kan tgn ni cek blog2 kawan2 aku....ermmm aku tgk dorg pun lebih kurang je samangan aku...meluahkan apa yang rasa kat hati ni..ada pasai smp skrg x der bf g....ade yang merungut tak kawen2 lagi....ada jgak yang merungut tak bahagia...ada jugak yang sgt sedang bahagia....ermmm....lumrah alam dan kehidupan...tak siapa yang tahu...kepada my pren---blogger2 gurls...yang sedih2 tu anggap je dugaan tuhan///yg sedang bahagia baru kawen br dapat baby dah dapat baby...nak menambah baby.....br bertunang....br dapat good job...br tukar keta...huhuhuhu moga kehappyan korg berpanjangan...hehehhe...terhibur rasa bila aku tenok sumer kengkawan epy,,,aku pun turut happy jugak...ermm...suddent my bro purai fon.....

ayoyoyo ajak aku bisness..ayooooo nak jai kotak....nak juai kotak...mahai la bro kalo rm3 above...tak sape nak membelinye nanti....tgk2 bukan nak dengar cakap....upsi stud ni agak kedekut coz asgmnt tu byk kos nak pakai....nak jadi CIKGU sumer mahai tau.sapa ckp nak jadi cikgu ni senang tamabh2 cikgu kaunseling...mak aiiiii mahai n payah betoi....

adooiiii apa aku merepek ni........

No comments: