Saturday, October 3, 2009

kalau dah namanya perempuan kankankan

today...wake up on da morning....6.45am...solat subuh..after that i sleep again...huh sleep again???hehehhe cuti la katakan..then bagun bila alarm bunyi 9.00am...mak aii cepatnya masa berjalan...ari ni ada plan nak p umah ida tgk anak dia...n anak nana skali...so prepare kena bl 2 hadiah 4 both of their babies...smlm n kemarin i xchat keracunan makan semua sebab maknan laksa at stall sebelah station bus sp...korg jgn rerajin makan lagik kat situ...abis aku muntah2 n cirit birit jadinya...cian kat aku....doc yang check up aku pun gelak2...ampeh nyer doc...tak pe2..kena kat ko br tau azabnye keracunan makanan....rm20.00 hinggit melayang that nite...then im not pick up any calling coz no mood to answered it... quite bored....n so letih...sory to olz my stud yang make a call that day arrr.....

so ari ni aku g CS dlm dompet aku ade cikai2 jerk...nak beli hadiah kat my prens...so aku pilih2 habis melayang 100 hinggit...aku tengok dlm tu baki tinggal 5o hinggit je...alamak mcm ne nak hidup ni...Ya Allah....then pepandai lak p beli boi oil....adoiii melayang 33hinggit...tu la kalo dinamakan gurlkan ade duti ke tak der ke...ttp membeli...wpun dlm ati tu....susah ati keringgg purse aku....

No comments: