Monday, October 5, 2009

posting..posting.....posting

10/5/2009 6:13:10 PM): kenyataan sebuah blog yg mengatakan UPC akn m'alami p'bekuan posting b'mula 2010-2012 adalah 1 pembohongan. Melalui p'temuan antara TNC A&A,YDP MPP dan NYDP MPP ptg td, Graduan UPC kemungkinan akn m'alami kelewatan postin...g kesan dr kegawatan ekonomi. Namun pelajar UPSI ttp akan posting secara berperingkat-peringkat. diharap anda tdk m'dgr sebarang khabar angin selain kenyataan rasmi dr phk p'tadbiran UPC dan MPP-MPP

aku terbaca di satu blog...benda yg amat menyakitkan....menyedihkan...menggerunkan...membimbangkan...dan menginsafkan aku...(huh insaf ape ke hal pulak)....benda selama ini yg aku harapkan untuk membalas semua jasa baik family...nmpaknya lambat lagi akan terjadi...knape br taun ni kan jadi mcm ni...kenapa bukan taun yg berikutnya....adakah ini semua lakonan semata2 yang mengaburi mata pelajar di mana mmg berlakunya lambakkan guru???kenapa seringkali bl diajukan betoi ke cikgu belambak skrg ni?jolo ko cikgu doh banyok lo ni?pihak atasan akan menyatakan tidak dan sekera2 menafikan semua ini. mungkin betoi...ntah la aku sendiri pun kurang pasti....

tapi kalo dipikir2kan betoi ke berlaku lambakkan guru...nape perlu amik lagi guru sandaran (GSTT)...KPLI....DPLI sumer tu....ntah aku konfius.....kenapa tak isi jer...ngan pelajar yg slama 4 taun berhempas pulas di bidang pendidikan ni je....pecah pala study pendidikan....nape nak jugak amik bdk2 yg enginering ni jd cikgu......

No comments: