Tuesday, February 24, 2009


hehehhehe mmg tak bezzz kan sbb bahtera tak der tenet....

nak ber YM ngan ter cayunk pun ngak bolehhh

so paperrr hal pun tunggu mlm2 wat super saver baru leh bergosip2...

ermm...so bosan la....

kije tak yah la cakap mmg banyak gila tahap cipanziiiii...

layan lagu???

ermmm sumer lagu aku dah dengar...

dah brapa kali pun aku tak pasti dia dok ulang2...

ermmm so bored la...

kije tak reti2 nak buat...

ekekekekke...

actually aku tak tau nak wat apa...

bila dah dapat tenet ni

aku bundle kan aje aku nyer story...

menyatakan apa yang tak puas...

apa yang tak bes....

apa yang tak terluah....

bila cakap kat cini tak der sesape marahkan aku

apa yang aku cakap sumer betoi kankankan...

who care...no one la...

blah la korg kalo nak mara2...

heheh apa yang aku merapu ni.....

kat luar tu asyik ujan2 je

perut lapar

mata ngantuk....

asyik makan tidoq je ang ni cpus....

astu tu gaduh la ko gemuk chubby la apa la....

ermmmmm......

cpus blur....

blur blur n blur lagiiiiiii....

insomnia.....aku yang kena primary insomnia.....

cpus gila........

No comments: