Saturday, March 21, 2009


18 March 2009
Im so dissapointed!!!!...slama ni aku tak pernah perdajal kengkawan mcm ne aku kena...aku prsnt ari ni...bab primary insomnia...mula2 mmg aku confident ley jawab...tapi bila last2 dorg Tanya soklan2 yang tak masuk dek akal aku...aku jadi frust...sgt2 frust...ditambah pula dengan pastu ada 2 prsntation yg dapat pujian...mmg aku rasa sesangat kecewa. Kenapa aku dapat mcm ni...sure benda ni effect kat aku nye carry mark...jahat betul...aku geram sesgt nape pastu tak der la lak tanye mcm2 soklan kat org lain.adakah aku yang tak ley trima kenyataan yang aku ni x sehebat dorg??ermmm mungkin jugak...tapi kenapa sampai mcm tu dorg wat aku.slama ni aku tak der pulak wat org mcm ni....aku punya jenis mmg akan balas dendam....sure...comform....aku akan balas dendam balik....tengok la nanti...

3 comments:

Mohd Azirul bin Ismail said...

dendam harus dibaLas..

dengan teruk..

Big's G said...

erm.. hope u not hurt urself.. sometimes we need to let it go.. coz.. revenge will making it worse.. hope u can think deeply before u act..

cpus_purai said...

yer la...dendam harus dibalasss