Wednesday, June 10, 2009

story---1

aku duduk di luar time tu...sambil tengok2 mama punye pokok orkid...memang cantik...sejak akhir-akhir ni banyak pulak pokok orkid mama berbunga...berbunga seperti hati aku sekarang ni....yer la....time umur dah macam ni patutnye aku dah kawin...kalau ikut tradisi keluarga umur macam ni akan kawin taun ni...huh tahun ni....ermmm...aku tak der rezeki lagi kot...may be next year...aku memujuk hati ini...nak buat macam ne...aku kan still study lagi...sabar yer...well...actually this holiday i dun know why...borink gila...ade pakwe pun tak ley dating...asyik bz memanjang....

usai aku solat zohor...aku menyelah cadar katil ku...aku tengok2 balik...barang-barang ku yang...time aku spm dulu....ermmm...kenangan lama menggamit kembali...

(kenangan ape tu?? tunggu je la...episod 2)

No comments: