Saturday, January 3, 2009

bunkFaceeeee

Yeahhh…dah lama aku tak bukak my lovely laptop…bukan malas tapi yer la…nak bukak pun kena wait untul midnite la…why???ni summer sbb ada anak sedara aku yang begitu fanatic with alat2 canggih zaman sekarang ni.start from handphone, pendrive, mp4, camera, psp, n laptop… ni la anak2 zaman sekarang…kalo kita dulu typewriter pun mak ayah tak bagi pegang…sekadar tengok jer….takut rosak kata diorang….ermmm akainya bukan nak meletup pun…tapi dunia sekarang ni anak sedara aku yang 5years ni dah pandai on laptop,guna handphone n byk lagi….

Ermmm…actually bukan tu yang aku nak luah kali ni…aku sebenarnya ntah la…sayang or hanya anggap dia sebagai satu pengisi kekosongan hidup aku….setelah pemergian ijan….huh ijan…aku tak pasti ko dah getout from my heart or not!!!!aku tak pasti…aku tak tau…ermmm pelikkan diri sendiri pun tak tau…konpius…aku pun tak pastii…tak tau…Ya Allah…awat la sejak dua menjak ni aku jadi lagu ni…lagu apa???hahahha lagu jiwang karang…(hoiiii minah jiwang chek pus oiiiii) jangan wat macam tu….

Mr H…im miz u…tapi apa yang ko wat semalam mmg cukup bagi aku sakit ati…next time please make sure…ko jgn janji apa2 pun dengan aku….aku tak suka…aku menanati dan terus menanti….mcm tunggu buah yang tak gugur….

Its too cmplicated aku nak xplen….hati aku ja tau…mmg tak logic aku nak majuk2…tapi kenapa bagi alasan tinggal benda tu dlm bilik…n terlupa…huh terlupa!!!tu la word yang aku paling benci dan terkesan pada hati n perasaan aku ni…

Ikut hati nak ja aku boikot sehari dua…ermmm baik aku wat tiga hari kan…what everrr…aku benci piker benda alah mcm ni….tapi betoi ka aku mmg dah jatuh cinta kat dia…his so caring…ermmm caring la sangat kankankan…huh….yeahhh caring loving n quite romantic…mak aiii…style dia dah cukup wat aku gila bayang…n cara pemikiran dia jauh beza ngan aku…butttt…huh…ntah la…campur aduk semua….ijan pleasa getout from my life please….tapi si nasir dah muncul dlm hidup aku…ntah la…ke aku kena wat sembahyang istiqarah ni….ermmm interesting jugak tu….k la…..bye…go go chek pus….yeahhhh

No comments: