Saturday, January 3, 2009

it will not do

Huhuhu....salahkah aku bila...erkkk dorg tergoda dengan aku...hahaha tergoda...erm aku rasa tu la word yg sesuai aku guna.bukan aku yang goda org..aku jalan mcm biasa...aku layan org macam biasa..hari2 yang aku lalui mcm biasa jugak...tak dak nak goda2 org...aku nye style pakaian, rambut, cakap or whatever aku rasa biasa ja...ngan org tua aku wat ckp mcm ngan org tua, ngan budak2 mcm budak2, ngan kengkawan mcm tu gak....tak dak lebih x dak kurang...tapi kenapa dorg cakap aku ni penggoda???

Kalo dalam claz aku raseee dak2 ni tau aku nye style mmg mcm ni...aku bukan penggoda...ceh nak amik pakwe org husband korg????sowi aku bukan style tu...ssh la mcm ni tegur salah x tegur org pun salah...dah aku nye style mmg mcm ni....menegur org kan baik...(sapa org la....)tapi bila disalah tafsir oleh org lain payah jugak....ahhh whateverrrrrrrrrrrrrrr.........

Ok....br baru kuar dari wad pagi tadi...bukan wad besalin tau...wad biasa2 ja...doc ckp aku dmm kuat...erkk kuat ke...dlm wad asyik kena tambah air jerk..naik penin aku...nasib baik tak sampai 2 ari aku dlm wad...xsyiok lgsg dalam tu....ermmm may b doc n nurses citu da tak dak kje agaknya....hahahhah...skali skala perabis harta kerajaan ok gak....anto je makanan kompom abis aku makan....naik penin makcik yang anto mknn tu...ang ni sakit apa...makan makcik tgk lalu ja...aku sengih tak cakap apa...hahahhahah...hah tahan lagi aku dalam wad....makanan dlm wad mmg sungguh agak erkkkk x brapa sedap la.....disebabkan aku tak tau nak buat apa...tension jugakkkk hehehe makanan tu la jadi mangsa....licin aku makan.....skrg aku dlm bilik aku...(umah la)...bes jerk dalam bilik malam ni...heheheh balik2 jerk tengok mama dah tukar aku nye backsheet summer...pink colour lagiii...best2..thanx mom...love u....dah la nak ido...aku rindu kat my teddy bear...

No comments: