Saturday, January 3, 2009

yup...apa ja aku tulih niii




Sekarang ni tengah cuti sem…
Aku kat kampung aku…
Sungai petani kedah…indah lagi permai….
Ermm…mcm2 plan kenduri ni…
1st plan aku akan p konvokesyen anak sedara aku…
Rosyahirah rosli nama dia…
The best student in year 5….
Congrat…congrat….
Mudah-mudah jadi org yang berguna kelak…
So happy when chicky come out…
Hahahhahahahah
Then mcm2 gak jadi kat idup aku…
Manusia datang dan pergi bersilih ganti
Merayu memujuk hati ni supaya terima dia…
Ada juga yang still menanti aku bagaikan buah yang tak akan gugur…
Ermmm…jahat sangat kah aku ni???
Anyway..
Sebenarnya…aku perlukan masa utuk semua ni…
Aku masih setia pada yang satu….
Aku tak suka curang2 niii…
Ramai ckp why not aku try kat sini…
Mana tau kot2 sesuaiiii….
Ermmm idea bodoh sapa la bagi aku ni..
Well aku x la zalim sangat sampai nak mention nama that guy yang bagi idea bodoh ni..
Hopefully kalo dia terbaca…erkkkkkk.....
Suka kat sini aku nak nasihat dia….
Xelok cureng2 kat blkg pakwe tau….
Ermmm…aku pulak…dah cuti2 ni
Ingat kan nak jugak jumpa sesapa…
Xpecially….erkkkk..tutttttt….
Well ati aku jerk tau sapa….
Tapi nampak gaya mcm x ley jumpa ja…
Meluat aku
Asyik berjanji…berjanji…berjanji….
Bleh jalan la ngan ko nye janji tu….
Dalam aku rindu aku semakin menebal kat dia…datang pulak sorang insan
Erkkkk…nape pas break ngan IJAN ni ramai lak yang datang mengetuk ati aku yang sedang berlara duka ni…..
Ermmmm sapa erkkk…
Welll nati la aku cita………

No comments: