Saturday, January 3, 2009


Huh apa pandangan korg...bila ada org nak tackle korg..tapi dalam ms yg sama dia storykan kisah silam dia...kalo kisah silam yg ok tak pa gak...well better aku pendekkan cita ni....ada sorg mamat ni....tackle aku.sapa dia???bio aku ja tau.aku blek ngan dia dari umah Man.kenduri kakak Man kawenn...on the road ke Puteri Jaya...dia mengayat aku...aku pulak yang mmg dah ada pakwe ni just melayan apa yang dia ckp.masuk telinga kanan kuar kiri.,dengar ja la cpussss...sabaq2 ang tengah tumpang org skrg ni...takut sat g xdan nak smpai umah kena blek jln kaki.dengan kemahiran yang aku blajaq kat upsi hehehehhehe...aku pun dengar story2 dia..wow shock gak aku....tengok ke fizikal pendiam, sopan, n baik.tapi bila di korek2...penah isap ganja, n palg penting penah kawen tapi tak menikah lagi....korg pahamkann....Ya Allah cepat la sampai umahh...dalam ati aku hanya doa ja aku bleh pohon utuk slamatkan diri aku. Bahaya gila mamat ni.mampoih aku...dia ckp dia akan bagi masa kat aku tuk aku pikiq semua ni.aku diam x ckp....Cuma aku ckp aku tak mau dia....aku xleh trima dia.jelas n terang.perasaan dia???aku dah tak amik pedulik....mlm tu aku kol my pakwe...pakwe aku cakap dah2 jangan brani2 nak dekat ngan that guy lagi....skali dia da dapat dia leh wat lagi....nasib bek Mr H tak mara aku.Cuma kena brainwash sikit la...brani2 tompang org balik....ya la kawan2 takkan aku tak brani pulak.... kdg2 aku rasa x adil la mcm ni.gurl bila dah ditebuk tupai ramai org dok mengata....tapi bila benda ni jadi kat lakiiiii...tak dak sapa cakap apa.......so apa pendapat korg....(Ya Allah jauhi aku dari melakukan perkara2 yang terkutuk....)aminnn....

No comments: