Saturday, January 3, 2009

in vain have i struggled.....


Malam ni…aku sendiri tak tau apa yang dah aku buat dengan orang2 yang menyayangi aku…aku tak tau…aku cuba setia dengan satu…kepada mereka yang memberanikan diri meluahkan rasa cinta dan sayang kepada aku…aku ucapkan terima kasih…aku x der hak utuk menghalang korang summer dari terus menyayangi dan menyintai aku…tapi I hope all of u fham…aku cuba utuk setia pada si dia seorang sahaja…curang, main kayu tiga, bukak cawangan baru, ada spare part, atau part time lover aku takkan buat…dah aku memang macam ni nak wat macam ne lagi…hopefully korang summer pham aku.kalo awek korang ada cureeeenggg kat blkang korang sure korg pun marahkan…

Ermmm…tapi disebalik kesetiaan aku di sini….macam ne ngan dia kat sana???setiakah dia dengan aku???masih teguhkan janji2 dia pada ku???ingatkah lagi segala impiannya terhadapku???mampukah dia jadi seperti aku di sini???aku yang menutup segala sudut hati terhadap mereke yang ingin memiliki cinta ku???aku yang membutakan mata melihat lelaki lain yang menagih cintaku???aku yang memekakkan telinga utuk mendengar pujuk rayu dan kata2 indah dari mereka yang bermulut manis???ahhhh…mengapa aku harus fikirkan semua ini???perlukah???patutkah???kenapa…..payah untuk aku tafsir semua perasaan aku sekarang….

Kalau sebelum2 ni…time bercinta aku tak la…macam ni sangat…may b disebabkan dia berstatus tak seperti org lain…duda….duda beranak 2…kalau sebelum ni aku memang mintak simpang semua ni…takut kalau2 parents aku berfikiran negative…tapi ntah la…aku hanya mampu berdoa supaya Allah kuatkan jodoh aku dengan dia...ermmm

No comments: