Wednesday, August 5, 2009

AKU KAH CIKGU?????


OH MY GOD!!!!!

khamis hari tu ade seorang student datang berlari tecungap2.....cikgu puspa ada student nangeh dalam toilet then x nak kuar2...dah lama kitorang pujuk...tapi tak nak kuar jugak...cikgu tolong cikgu.....mak aiii...ape kes pulak ni...naik seram lak aku....semakin dekat...dengan toilet student semakin kuat bunyi tangisan pelajar tu....Ya Allah dah lama ke dia kat dalam ni...dah lama cikgu...jawab stud tadi...aku ketuk pintu dan cuba memujuk stnt tu....cubaan pertama gagal...aku ketuk lagi...nada suara aku masa tu...ok lagi....aku suruh die kuar then aku akan bawak dia ke bilikkaunseling....cubaan ke2 pun gagal...ke3 gagal jugak...ke4 pun gagal...ke5 masih gagal....masuk ke6..(dalam ati ni...budak ni nak memain ke....)aku ketuk lagi kuat pintu toilet tu....tiba2 cikgu biaq saya panjat je la...tak tinggi mana pun ni...pastu sy tolong bukak pintu..kalo mcm ni letih kita...tak tau la dia nak kuar lagi ke tak.....

student tu pun panjat dinding dari toilet sebelah dan bukakkan pintu toilet tu...aku tengok student tu dah lembik...yer la dah nangeh hampir sejam dalam toilet tu...berpeluh-peluh....aku cakap kat studnt tu...nape awak nangeh dalam toilet ni...nape tak datang jumpa cikgu je...dalam toilet ni kan panas....dah tu harum pulak.....tanpa belengah lagi aku pun bawak that gurl ke B&K...ramai yang datang menjenguk....ol boyz ape lagi bersorak2 la.....nasib baik tindakan pantas kaunselor pembimbing aku telah menyelamatkan keadaan. aku biar student tadi nangeh semahu-mahunya....tanpa sebarang patah perkataan...lama juga dia nangeh hampir 2 jam kat B&K n sejam kat toilet...(tak penat kah dia).....last2 dia berhenti dan minta diri untuk pulang ke kelas...dia berjanji akan datang berjumpa GTP esoknya.....perlahan-lahan that gurl meninggalkan B&K......

No comments: