Monday, August 3, 2009

ONE STEP CLOSER-PRS

minggu2 yang membosankan....walaupun time praktikum ni orang cakap banyak kije...tapi aku still rasa bosan...ntah la bosan ngan apa pun tak pasti. nak kata tak der kije ade...banyak..belambak...bertimbun-timbun...ntah la aku pun tak tau apa yang jadik kat diri ini...ermmm....bila aku tengok2 blog orang len ramai gak yang masukkan school diorang...aku pun jadik teringin nak masukkan kan jugak....
ok sini ade aku letak pic PRS yang terlibat dengan PROGRAM ONE STEP CLOSER.......ini merupakan program pertama yang aku handle...wow agak mencabar.tapi program ni takkan berjaya dengan suksisssssnyeee tanpa PRS form 5 yang banyak tolong, bantu n tak kurang jugak yang tolong tengok...heheheh GTP ucapkan thankssss bebanyak kat korg....GTP sayang kat korg.....so hopefully sesape yang terpilih jadik PRS utuk form 4 tu....arap u ol wat le yg terbaik untuk sek korg k....

modul capai matlamat...fc yang jaga stesyen ni mmg agak kejam...

menguji kekebalan telur emas yang peserta balut

tengok muka ko ni kije ape yerkkk...


kumpulan yang menjadi johan untuk cheers...



angkat peserta-modul kedua terakhir




opsss...abis la...





the mummy return.....















No comments: