Monday, August 10, 2009

H1N1.....


H1N1 merebak...betul ke ni..ke semua ini hanyalah influenze yang menyerang. kadang-kadang aku tengok mcm somatoform disorder pun ade gak. sbb aku dengar2 citer diorang ramai2 berpakat then sek ley diishtiharkan tutup....macam2 usaha korang erk...kat assembly tadi pun ramai yang hatinye berbunga...kot2 la....ada pengumuman sek nak tutup....rupa2nye tak der...efect from that ni aku tengok lagi ramai yang sakit....adakah diorang betul2 sakit????tu soalan yang bermain di kepala...keadaan di sekolah dah jadi macam hospital...kenapa aku cakap macam tu...sebabnya ramai yang dah start pakai topeng tutup hidung tu....(opss ada gak yang pakai terbaliknyeerrr...huhu..)so bagi sesiapa ang dulu ada ambition will be a doctor tu masa ni la ley berpesonaliti like a doctor.huhuhu bukan senang kankankan...hehehehhe...so smlm...beberapa orang doctor telah berkampung di sek ni....checking ol da studnt...and ada 3 orang yg dihantar ke emergency...yang lain semua dibenarkan balik ke kampung masing2...smlm baru aku rasa wabak ni mmg sangat teruk...aku yang selalunya tak amik pot sanagt sekarang dah jadi agak gerun dengan semua ini....YA ALLAH YA TUHAN KU....AKU MOHON PADA MU YA ALLAH....SELAMATKANLAH KAMI HAMBA MU YANG LEMAH INI DARI SEGALA BALA DAN MALAPETAKA....AMINNN.....

No comments: