Wednesday, August 5, 2009


Jumaat pulak...ada 2 orang adi n naji...datang berlari2...aku tengah wat report masa tu....naji dah nangeh2....cikgu J ngamuk dalam kelas then lari ke toilet nangeh tak kuar2 sampai skrg.saya takut coz dia slalu wat benda bodoh. aku berlari with that gurl ke bangunan teknik. pujuk pny pujuk kuar gak. mcm semalam nye kes....lembik dibuatnya...nangeh semahuya....aku bawak dia ke surau aspura...adi temankan aku n J.J gaduh with F...teruk cikgu...hampir 2 jam aku melepak kat surau biar J tenang....then dorg pun masuk ke kelas....aku pun balik ke B&K....dalam sejam pasti jaji datang lagi cakap J dah hentuk kepala kat dinding sbb tak ley kawal perasaan. masa naji dtg F ada dengan aku. F pun bengang ngan tindakan J...i dunt know what to do. ni story love nye pasai...becinta 1 claz..then macam2 hal....dah depan mata dua2 pihak nak meletup.aku tak nak PK Hem tau benda ni...takut nanti parents kena panggil so dah terangkan kat J n F.diorang aku then janji tak kan wat benda2 mcm ni lagi...penat aku berlari 2x ari ni ke bangunan tekni yg 3 tingkat selamatkan si J dari menghantukkan kepala ke dinding toilet. huh gurlz...jgn wat mcm ni lagi...isau GTP.....

No comments: